Simplebox - catering dietetyczny

Rabat 20% na wszystkie diety


"OSZCZĘDZAMY NA WSZYSTKIM OPRÓCZ JAKOŚCI"

Wybieraj dania które lubisz oraz liczbę posiłków na każdy dzień. Nie odpowiada Ci śniadanie w Twojej diecie? Nic prostszego - wymień je na inne. Chciałbyś zmienić obiad? Nie ma sprawy - Jedz posiłki które lubisz!
Wybór posiłków pozwala decydować ile dań i jakie w ciągu dnia chcesz zamówić. Jak to działa? Bardzo prosto. W panelu klienta możesz wybrać dania do swojego zamówienia.

MENU zawsze znajdziesz na naszym >> facebooku <<

Wybierz swoją dietę

4. Wegetariańska

Wtorek, 28.09.2021

Śniadanie: Bułeczka pełnoziarnista., Grillowane warzywa., Hummus.
II Śniadanie: Konfitura wiśniowa. , Serek brzoskwiniowy.
Kolacja: Grzanki pełnoziarniste., Halloumi., Sałatka ze świeżych warzyw., Winegret.
Obiad: Kasza bulgur., Seitan bourguignon. , Surówka z selera i pomarańczy.
Podwieczorek: Wiosenna zupa jarzynowa.

Środa, 29.09.2021

Kolacja: Pełnoziarniste spaghetti alio e olio.
II Śniadanie: Koktajl antyoksydacyjny
Obiad: Falafel. , Pieczone ziemniaki. , Sos szczypiorkowy., Surówka z czerwonej kapusty.
Podwieczorek: Ryż czarny., Zupa Tom-Ka.
Śniadanie: Bułeczka pełnoziarnista., Pasztet fasolowo-pieczarkowy., Sos jajeczno-chrzanowy.

Czwartek, 30.09.2021

Obiad: Kasza gryczana niepalona z warzywami. , Seitanowe nuggetsy w płatkach kukurydzianych. , Sos porowo-buraczkowy.
Podwieczorek: Zalewajka z kurkami
II Śniadanie: Babeczki brzoskwiniowo-owsiane.
Kolacja: Bazyliowe pesto., Sałatka caprese.
Śniadanie: Borówka amerykańska. , Wegańskie cynamonowe berliso.

6. Codzienna

Wtorek, 28.09.2021

Podwieczorek: Kisiel truskawkowy.
II Śniadanie: Smoothie z mango i szpinakiem.
Kolacja: Fasolka po bretońsku z chlebem.
Obiad: Kotlet mielony z pieczarką konserwową., Surówka z czerwonej kapusty. , Ziemniaki gotowane.
Śniadanie: Bagietka z wędliną, jajkiem i warzywami.

Środa, 29.09.2021

Podwieczorek: Ciasto z kaszy manny z owocami.
Kolacja: Makaron. , Sos Napoli.
Śniadanie: Chleb żytni pełnoziarnisty. , Sałatka jarzynowa.
Obiad: Schab w białym sosie podany z ziemniakami i surówką.
II Śniadanie: Koktajl truskawkowy.

Czwartek, 30.09.2021

Śniadanie: Jogurt naturalny., Placuszki z jabłkami.
Obiad: Kurczak z ryżem i warzywami.
Podwieczorek: Jogurt z truskawkami.
Kolacja: Chleb żytni pełnoziarnisty. , Ogórek kiszony., Smarowana kiełbasa własnej roboty.
II Śniadanie: Smoothie truskawkowo-marchewkowe.

8. DASH o niskim IG

Wtorek, 28.09.2021

II Śniadanie: Smoothie z mango i szpinakiem.
Obiad: Kasza bulgur., Seitan bourguignon. , Surówka z selera i pomarańczy.
Kolacja: Bukiet sałat z kolorową papryką i czerwoną cebulą. , Grzanki pełnoziarniste., Sos jogurtowo-ziołowy. , Wędzony pstrąg.
Śniadanie: Chleb żytni pełnoziarnisty. , Ogórek zielony. , Pasta twarogowa ze słonecznikiem.
Podwieczorek: Zupa soczewicowa

Środa, 29.09.2021

Kolacja: Chleb żytni pełnoziarnisty. , Jajko sadzone. , Sałatka ze świeżych warzyw., Winegret
Obiad: Makaron białkowy., Sos szpinakowy z suszonymi pomidorkami bez nabiału.
Podwieczorek: Koktajl kokosowo-malinowy z orzechami.
Śniadanie: Jogurt miodowy z chia. , Mus owocowy, Płatki owsiane cynamonowe.
II Śniadanie: Zupa a'la caponata.

Czwartek, 30.09.2021

Kolacja: Dresing bazyliowy. , Pieczone bataty. , Sałatka ze świeżych warzyw., Ser bałkański.
Śniadanie: Chleb żytni pełnoziarnisty. , Jajka na szpinaku., Pomidorki koktajlowe.
II Śniadanie: Koktajl brzoskwiniowy na maślance
Obiad: Pęczak z czosnkiem i natką. , Pieczony udziec z indyka. , Sos śmietanowo-szczypiorkowy. , Surówka z ogórka kiszonego z kukurydzą i natką.
Podwieczorek: Jajko na twardo. , Wegański żurek.

9. Bez glutenu i nabiału

Wtorek, 28.09.2021

II Śniadanie: Wegańskie rafaello
Kolacja: Bukiet sałat z kolorową papryką i czerwoną cebulą. , Grzanki bezglutenowe., Sos sojowo-ziołowy. , Wędzony pstrąg.
Śniadanie: Chleb bezglutenowy. , Hummus., Ogórek zielony.
Podwieczorek: Zupa soczewicowa
Obiad: Kurczak sous-vide. , Ryż basmati. , Sos słodko-kwaśny. , Surówka z kapusty pekińskiej.

Środa, 29.09.2021

Kolacja: Chleb bezglutenowy. , Polędwiczka sous-vide. , Sałatka ze świeżych warzyw., Winegret
Śniadanie: Jogurt sojowo- miodowy z chia. , Mus owocowy, Płatki owsiane cynamonowe.
Podwieczorek: Koktajl kokosowo-malinowy z orzechami.
Obiad: Makaron białkowy., Sos szpinakowy z suszonymi pomidorkami bez nabiału.
II Śniadanie: Zupa a'la caponata.

Czwartek, 30.09.2021

Kolacja: Dresing bazyliowy. , Pieczone bataty. , Sałatka ze świeżych warzyw., Tofu.
Podwieczorek: Jajko na twardo. , Wegański żurek.
Obiad: Kasza gryczana z tymiankiem. , Pieczony udziec z indyka. , Surówka z ogórka kiszonego z kukurydzą i natką. , Wegański sos szczypiorkowy.
Śniadanie: Chleb bezglutenowy. , Jajka na szpinaku., Pomidorki koktajlowe.
II Śniadanie: Mus mango. , Pudding kokosowy tapioki.

Formularz kontaktowy

sb_1
fb
inst